2009. május 26., kedd

Tükör

Fogj egy tükröt! Nézz bele! Mit látsz?
Visszamosolyog rád az a valaki ott a tükörben? - Helyes:):):):)

Most nézz mélyen a szemébe!
Kit látsz?
Azt aki lenni akarsz?

Ne az arcot nézd! Ne is a frizurád! A lelked lásd!

Az álmaid fedezd fel!

És most tedd fel a kérdést magadnak:
AZ VAGYOK AKI LENNI AKAROK???
Csak a szemed tükörképét figyeld!
A lelked tükrözi!
Mi a válaszod???
IGEN! - SZUPER!!!! GRATULÁLOK!

Nem! ? - Akkor tedd fel a kérdést:
MINDENT MEGTETTEM? HOGY AZ LEHESSEK, AKI LENNI AKAROK???

IGEN??? Biztos vagy Te ebben? Akkor miért nem vagy AZ??? Valamin mégiscsak változtatnod kell!

Tehát mi a válaszod? Mindent megtettél?
NEM!!!
Gondolkozz el rajta: mit nem tettél meg?

HOL SÉTÁLTAM EL A LEHETŐSÉG MELLETT, HOGY AZZÁ VÁLJAK, AKI LENNI AKAROK???
Talán reggel munkába menet?
Talán, mikor randira indultál?
Talán a kutyád rángatott el a lehetőség mellől?
Vagy egyszerűen csak nem néztél meg egy linket?
Túl lusta voltál, hogy felkelj szombat reggel?

Gyakran egyetlen apró pillanaton múlik, hogy hogyan alakul az életed...
Nyisd ki a szemed és indulj el az álmaid felé!

Én az álmaim felé tartok,élem az álmaim és sok segítséget kapok a körülöttem lévő emberektől. Neked is tudunk segíteni!

Tudod mi az álmod? Segíthetek megvalósítani? Készen állsz, hogy belevágj életed legizgalmasabb kalandjába?

IGEN! IGEN! IGEN!

Az Álomgyár előtted is nyitva áll!


Nincsenek megjegyzések: