2008. március 21., péntek

Az Életről és a Célokról 'MÁZS'képp...

Van egy kedvenc színészem... az ő szerepeiből-dalaiból hoztam most nektek idézeteket. Mészáros Árpád Zsoltnak hívják, ő MÁZS ... kicsit más... mintahogy mi mindannyian:) Nekem gyakran segít és feltölt energiával egy-egy dala a cd-iről, egy-egy klipp youtube-ról, mikor a színházban látom, vagy épp beszélhetek vele a művészbejárónál..
('álmom' volt találkozni vele...)
Hosszasan tudnám mesélni miért is szeretem, de ez az oldal üzenetekről szól, Róla most csak annyit: Minden egyes mozdulata azt sugározza, IMÁDJA amit csinál:):) Nektek is ezt kívánom! Neki pedig további sok sikert!:):)

"Miért kéne mást játszak?! Ez vagyok én!" (Mozart! c. musical)

"...a döntés rajtam áll, lüktet benn egy hang, szabad élet vár! Csak szállj,csak szállj! Kell, hogy többé válj, légy az, mit lelked kíván..." (Rudolf c. musical)

"...Tennünk kell, s az élet nem csak álmainkban szép..." (Rudolf)

"... Igazi nagy élet vár; csak álmodj bátran..." (Rudolf)

"Nézz az ég felé, láss felhők fölé, ...hidd el már, hogy fényben élni neked is szabad" (Rudolf)
"...az élet szép, az élet minden... ...minden sors új kezdet... ....várnak rád új és új csodák... "(Légy jó mindhalálig)

"...Volt kis zűr, de ez nem jelenti, hogy vége. Rossz lépés, ami jó irányba tér. Az út most megvilágosult és indulunk már van miért..." (Oltári srácok c. musical)

"...Igen hiszem, hogy a sors hozott épp ide minket..." (Oltári srácok)

És az abszolút kedvenc:
"...Eljött az óra, eljött a perc
Ezerszer győzött le az Élet, mégis felkelsz...
Semmi nem számít, célod hív, csábít
Ha figyel rád az Ég, tán' csodát lát ma még!...
A pillanat éltet, álmod ébred:
Száz feladat vár még, nem is élhetnél másképp!
Eljött az óra, új szabadság
Legyőzni kételyt, félelmet, mételyt, magad, s mást...
Eljött a perc - ami csak téged várt ..." (Jekyll és Hyde)

"Ez lesz az óra, Sorsváltozás! Vagy most, vagy soha: Mindegy, hogy csoda vár, vagy más! Félned nem kell! - ez a végső határ. Mégsem volt légvár! Itt állsz a célnál! Megtennéd százszor Így van jól!" (Jekyll és Hyde)

Valósítsd meg álmaidat, és legyél ura az életednek!

(célom volt... újra találkozhattam vele:)

Ha érdekel az abszolut kedvenc dal videója, küldj egy mailt és elküldöm Neked :) info.szabadnaklenni@gmail.com

2 megjegyzés:

Jenny írta...

ezek nan szép és joo idézetek :)
szeretem én is őt nagyon:)

HajniGenH írta...

:) ugye?!!!
Mindíg jókedvre derít;):)