2008. március 20., csütörtök

A sikerről...

Ma youtube-on ráakadtam egy videóra. Különös, hogy sosem szoktam az oldalnak azon a részén járni, ahol szembejött velem ez a klipp...
Igazán nem vagyok jártas a foci világában, de pár eb-, és vb meccset megnéztem...pl. abban az évben, mikor először játszott Cristiano Ronaldo a válogatottban... szakértők és drukkerek bocsássátok meg, hogy részleteket nem tudok, bár nem is ez a lényeg. Arra azért emlékszem, hogy jól játszott és mérhetetlen szenvedéllyel - amiért sokan túl forrófejűnek és feltünősködőnek ítélték. És persze arra is emlékszem (mit is lehetne egy nőtől várni:), hogy fiatal volt és jóképű...(még most is az:)

Nem követtem nyomon a pályafutását, eltávolodtam a focitól... és most ráakadtam erre a videóra, ami Róla szól. Néztem, ahogy focizik, fut a pályán, tereli a labdát, játszik, gólt lő, mosolyog, nevet, sikeres, elégedett és örül... meccsek, interjúk és riportok egyvelegéből áll a klipp. Csak néztem ennek a boldog srácnak az arcát és különös gondolatok kavarogtak bennem. Mitől sikeres??? Mitől több Ő, mint a többi srác, akik imádnak focizni és arról álmodoznak, hogy egyszer ők is nemzetközileg elismert futballjátékosok lesznek??? Miért pont Ő??? Mitől sikeres???
MIÉRT SIKERES??????????
És közben figyeltem az arcát... az elégedett mosolyok mellett ott volt a 'kétségbesett' pillantás is, az öröm mellett a csalódottság, a játék mellett a kimerültség, a kűzdelem, a kitartás és a kemény munka tükröződött az arcán, a mozdulataiban... és már éreztem és értettem a választ: MINDENNÉL JOBBAN AKARJA!!!
Mindennél jobban akarta! Mindent megtett érte! És hitt benne!

Mi a siker kulcsa?
Tudd, hogy mit akarsz! - Mindennél és mindenkinél jobban akard! - Higgy benne! - és Tegyél meg érte mindent!!!
És ne felejtsd el Élvezni is !!!
És itt az említett klipp is!:)

Nincsenek megjegyzések: