2008. május 21., szerda

Megerősítő gondolatok...

Minden nap használj megerősítő gondolatokat - meditálj reggel vagy csak mondj végig pár erőt adó gondolatot magadban:)
Mindenkinek más kijelentésekre van szüksége... leírok pár ilyen inspiráló mondatot és bízom benne, hogy tudjátok használni:)
- Kiegyensúlyozott vagyok.
- Egészséges vagyok.
- Megérdemlem a boldogságot.
- Élvezem a munkám.
- Eredményes és sikeres vagyok.
- Magabiztos vagyok.
- Megtaláltam az utat az álmaim felé. Mindent megteszek, hogy elérjem a vágyaim.
- A pénz áramlik hozzám minden forrásból.
- A számláim könnyedén kifizetem.
- Több pénzem van, mint elegendő.
- Több időm van, mint elegendő.
- Minden feladatom örömmel végzem el.
- Hálás vagyok életem minden lehetőségéért.

Hosszasan lehetne még folytatni a sort, de ezt rátok bízom...
Sikeres, boldog napot kívánok;):)

Nincsenek megjegyzések: