2008. május 13., kedd

Titkos ismerősöknek....

Nagyon értékes embereket "ismerhettem" meg egy fórumon...
Nekik kerestem most pár értékes idézetet... (így nem a fórumoldalat pakolom tele "magammal", hanem itt "okoskodok":):):):))

"Gyakran csak a múltat látjuk az emberekben, akikkel találkozunk. Csakhogy saját múltunk, nem az övék, így nem is rájuk reagálunk, hanem saját előítéleteinkre. (J.M.Barrie)

"Ha attól függ az örömöd, hogy mások adnak-e, igen nagy bajban leszel. (Krishnamurati)

"Ha felismerjük, hogy a kudarc csak kitérő, máris rajta vagyunk a sikerhez vezető úton"

"Ha nem változunk, akkor az lesz a végzetünk, hogy mindig ugyanazok a dolgok történnek velünk. (C.Houghton)

"Amig azt teszed amit eddig, azt kapod amit eddig." Jim Rohn

"Két dolog végtelen: az univerzum és az emberi butaság, de az univerzumban még nem vagyok teljesen biztos. "(Einstein) - én igen;)

"Légy büszke arra, ami voltál, s igyekezz különb lenni annál, ami vagy." (Hermann Ottó)

"Mindannyiunk életében vannak olyannagy változások, melyek új esélyt kínálnak."(Harrison Ford)

"Mindegy milyen hosszú az út, ha célhoz vezet!"

"Minden ember, akivel találkozunk, és életünk minden eseménye a javunkat szolgálja, jóllehet, a maga idejében ezt nem mindig ismerjük fel." (Gerald G. Jampolsky)

Bízom benne, hogy valami szerény kis szolgálatot én is tettem, teszek, tehetek és fogok még tenni 'Értetek'!!:):):):)

Hálás vagyok a létezésetekért;):)

Nincsenek megjegyzések: